8 Aralık 2016

Yalnız Hissetmek


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz. 


   Hiç yalnız hissettiğiniz oldu mu? Demek istediğim ailenize, arkadaşlarınıza hatta sevgiliniz olmasına rağmen yalnız hissettiniz mi? Tıpkı bu gece gibi... Sorunun bizden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.Akli dengemiz yerinde, delirmedik.Sadece hayatımız istediğimiz gibi gitmiyor ve bazı geceler boşluğa düşüyoruz.

Bir tarafta çalan slow şarkılarınız, diğer tarafta düşünceleriniz.Masanın üzerinde geçen ay hevesle aldığınız kitabınız ve soğumuş yarım fincan kahveniz... Sanki bir şeyleri tamamlamakta zorlanıyoruz.Çok mu yoğunuz? Yoksa çok fazla mı düşünüyoruz? Kitap okumamı bekliyor, kahve artık içimi ısıtamayacak.Sanırım onlar bu gece yine birlikte sabahlayacaklar.Güzel bir kitabın yanına sert bir kahve yakışırdı zaten.

Bizim ise en yumuşağından sarılacak extra bir yastığımız var.Çok gece eşlik etti bize öyle değil mi? Hakkını yemeyelim hiç konuşmadığı halde çok iyi dinliyor.Ben en son ne zaman ağladığımı hatırlamıyorum.En azından 5 yılı aşmıştır.Göz yaşlarının sel olduğu bir gece yarısı yastıktan daha iyi gelecek bir şey yoktur.Özellikle kız arkadaşlarımdan duyduğum bu şekilde.Kova kova ağlayan erkek arkadaşlarımda oldu.Onlar genelde ağlayacak bir omuz aradılar.Bazıları acısını tek başına kaldıramayacağından dayanacak bir omuz arar.Bazıları ise göz yaşlarını kimse görmesin diye yastığa gömülürler.Sessiz sedasız tüm acısını, yastığı sıka sıka akıtırlar.

Gecelerimiz farklı, gecelerimiz uzun... Günün koşuşturmacası bitip  odaya çekildiğimizde hemen uyumak istemeyiz genelde.Bazı gecelere birkaç bira eşliğinde devam ederiz.Kimi gece sevgilimizle mesajlaşırken uykuya yenik düşeriz.Kanaatimce en güzel uykuya geçiş şekli.Ne kadar karşı tarafta mesaj bekleyen biri olsada.Uyuduğun da büyük ihtimal ile sevdiğini görüyorsun.Yani eskiden görürdüm.Artık o kadar şanslı değilim.Şimdilerde şarkılarla uyumaya çalışıyoruz.Annesinin söylediği Nenni ile uyuyan bebek gibi.

Böyle gecelere alıştık aslında.Sık sık yaşadığımızdan sıradanlaştı.Ben çözümü erken yatarak ve slow şarkıları açmayarak buldum." Benim biyolojik saatim bozuk, öyle erken uyuyamıyorum. " diyorsanız gidin eczaneden 25 mg Tofranil alın.Sakinleştirir uykunuzu getirir.Gençsiniz bir zararı dokunmaz.Daha kaç gece bu boşlukta yaşayacaksın? Arada durgunlaştığımız zamanlar oluyor bu gece gibi.Lakin her gece bu moda girmek kendine zarar.Şunu diyebilirim ki; sen kafayı yercesine onu düşünsen de, özlesende, çözüm yolu arasanda bazen olmayınca olmuyor.Sonra kendini boşluğa düşmüş gibi yapayalnız hissediyorsun.

Birazda kendini düşünmenin vakti gelmedi mi? 

0 yorum:

Yorum Gönder