7 Aralık 2016

Ne İstediğinize Dikkat Edin


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.

   

  Mazoşist biri değilim.Kesinlikle kendime acı çektirmekten zevk almıyorum.Çok önceden " Keşke biri benden ayrılsa da acı çeksem. " demiştim.Ayrıldığım kişinin üzüntüsünü gördükten sonra  çocuksu bir düşünceyle cezalandırmak istemiştim kendimi.Birine acı çektirmeye hakkım yok diye düşünürdüm.Genelde ilişkiler mutlu son ile bitmez 18'li yaşlarda.Küçücük çatlakları abartıp büyüttüğümüz için oluk oluk su akmasını sağlarız.Nihayetinde de akar suya dönüşür önünü kesemeyiz.Bu yüzden her kurtaramadığım aşka zaman kaybı olarak bakardım.Bitmeyecekmiş gibi sever, gelecekte en mutlu biz olacağız diye inandırırdım kendimi.

Bu akşam konuşulanların burukluğu var hala üzerimde.Belkide Tanrısal bir mesaj olmalı diyorum.Sonuçta bir zamanlar cezalandırmak istemiştim kendimi ve oda en zayıf olduğum anımı bekledi.Yinede çok inandırıcı gelmiyor bir taraftan.Bu kafayla düşünen, hareket eden biri değilim." Herkes ektiğini biçer. " hadi ya ben sevgimi ektiğim çok zaman oldu da hasat zamanı elim boş döndüm.Ne yani kader doğru kişiyi karşımıza çıkarmadan önce biraz sürünmemizi mi istiyor? Tamamen saçmalık!

İlerisini göremediğim biriyle de devam edemezdim.İki taraf içinde sınırları zorlayan bir ilişki olurdu.Neredeyse bütün ilişkilerimi ben sonlandırmış olabilirim.Bu sevmediğim veya sadece bir amaç için çıktığım anlamına gelmiyor.Keşke sorunun bende olduğunu düşünüp onlar ayrılsaydı.Bende yanlışlarımı görür, " Bana katlanamadı ve haklı olarak ayrıldı. " derdim.

Uzun süre önce geçmişle yaşamayı bıraktım.Gerçekten tam bir çıkmaz sokak.Geçmişindeki keşkeler yüzünden şu anki yaşadığın anı kaçırıyor ve geleceğini yaşayamıyorsun.Eğer varsa geçmişte takılı kaldığınız birileri lütfen kendi iyiliğiniz için onu geçmişte bırakın.Çünkü sürekli kafanızı karıştıracak ve doğru düşünemeyeceksiniz.

Kendime acı çektirmek istediysem de doğru düşünceler ile söylenen bir şey değildi tabiki.Şimdilerde sevmek isterken acı çekiyor ve nerede yanlış yaptığımı düşünmeden edemiyorum.Duygularımı ifade edememiş olmalıyım.Ters giden bir şeyler var.Başlarda çocuk gibi sevindiğim anlar oldu, bu akşam ise tek başıma 70'lik devirecek durumdayım.

0 yorum:

Yorum Gönder