7 Aralık 2016

İncir Çekirdeği


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.


Hoşlandığınız birine " Aşkım " der miydiniz? Sevmiyorsun sonuçta alışma süreci, flörtünüz gibi düşünün.Peki daha sevip sevmediğinizden emin değilsiniz hatta net olarak sevmiyorsunuz çıkar mıydınız sadece hoşlandığınız kişiyle? Son olarak şunun düşünün, son zamanlarda hoşlandığınız kişiyi 6 yıldır tanıyor ve ilk başlarda kısa bir birlikteliğiniz oldu.Sonrasında yıllarca arkadaş olarak devam ettiniz.Şimdi ise size şans verdiğini hatta yakın olmaya çalıştığını söylüyor.

Kendini zorlayarak beni sevecek.Sevgi bu kadar basit mi? Bu spor değil ki.Bugün 3 km koştum yarın 5 km koşacağım diyerek kendine hedef koyacaksın.Söylemeden önce biraz olsun düşünmeli, yapmadan önce ne yapacağını bilmelisin.Bir insanı kırmak, güldürmek gibi bir şey değil.

Arkadaşlığımız sevgili olmanın eşiğindeydi çoğu zaman.Durdururduk birbirimizi.Sonunda mutlu son dedim.Tamamen güvendiğim, yanımda olmasından mutlu olduğum, bir zamanlar beni sevmiş, bana hep iyi davranmış, yanımda olmaya çalışmış, yeri geldiğinde güldürmek için saatlerce uğraşmış, eksikliğini her gittiğinde hissettiğim ve sonunda içimde güzel duygular beslediğim sevgilim.

- Sen incir çekirdeği kadar sevginle hoşlanıyorum derken ben 9 günde içimde incir ağacı yetiştirdim.Haklısın senden benim gibi sevmeni bekleyemem.Ağır gelir bünyene.

0 yorum:

Yorum Gönder