8 Aralık 2016

Gelecekten Replik


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.

-  Sanki daha önce bir yerde görmüştüm sizi!
+ Aynı dünyadan dünyadan hatırlıyor olabilir misin?
-  oh Madam, kalp atışlarınızdan hatırladım sizi!
+ Hatrınız bir hayli derinlere işlemiş olmalı...
- Tabi, 10 saniyeliğine aynı dünya benim olmuştu ve bilirsiniz b/aşka bakardım ela gözlerinize!
+ Peki ya şimdi, ben hala aynı adama mı bakıyorum.
- Size şöyle anlatayım Madam, tüm yıldızlar düşerken denize ve toprağa... Ve rüzgar, kızgın seslerle devam ederken mutluluğu getirse de burnuma, çıksam da gökyüzüne, yerdeki yansımam düşürür yine beni bıraktığınız yere.Bir hüzün demeti aklınızı doldursa da hatırlayacaksınız söyleneni... Dünyanın görüp geçirdiği tüm iyi adamlarca söyleneni...

Göreceğiniz bir başka adamdır! Senin ve benim gibi görünen geçmiş gibi hissetmeyen.

15.08.2014 / 00:05

0 yorum:

Yorum Gönder