15 Kasım 2016

Sensiz Ben - 1. Sayfa


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.     


Küçük bahçeli evimizin önünde, büyük kiraz ağacının altında oturmuş hem güneşten kiraz ağacının gölgesine sığınıyor hemde yeni başladığı kitabını hızlı hızlı okuyordu.Öyle dalmıştı ki bir kaç kez seslenmeme rağmen hiç duymadı.En sevdiği pozisyonu almış hafif esen rüzgarla birlikte sakin pazar gününün keyfini çıkarıyordu.Rüzgar saçlarını havalandırıyordu.Gözlüklerini takmayı da yine unutmuştu.İçimden '' çok okumasa bari '' diyordum.Okumayı severdi.Odamızda veya salonda kitap üzerinde uyuya kaldığı çok olurdu.

O hallerini saatlerce izlediğim olmuştu.Her yatağımıza yatırmak için eğilip seslendiğimde gözlerini hiç açmadan boynumla omuzumun arasına kafasını yaslar, sarılır götürmemi beklerdi.Yatağımıza yatırdığımda genelde elimi sıkardı.Yıllar içinde konuşmadan daha çok anlaşmaya başlamıştık.Elimi sıkıyorsa, beni yanında istiyor veya korkuyordu.Bende yatırdıktan sonra elimi sıkan elini öper hemen geleceğimi ona söylemiş olurdum.

Kahve yapacaktım kendime oda istiyor mu diye sormaya geliyordum yanına.Yanına gelirken, salıncaklı sandalyenin bir tarafına başını yasladı.Bana uykucu demesine rağmen bayılırdı uyumaya.Eğer başını yaslamaya başladıysa ve boynu azcık bükülmüş ise yarım saat içinde uyuya kalıyordu.Bende sormaktan vaz geçtim.Sadece kendime yapmak için mutfağa geri döndüm.

Kahvemi sigarayla birlikte içmek için dışarıya çıktığımda çoktan uyumuştu.Elimdekileri masaya bıraktım.Kitabını aldım ve başının altına en sevdiği Sünger Bob'lu yastığını koydum.Güzelce yayıldı salıncağa kiraz ağacının altında.Önceki haftalarda bunu yapacağını söylemiş olsa da istemsiz olarak uykuya yenik düşmüştü.Dayanamadım kondurdum yanağına bir küçük buse.

Sonra geçtim karşısına hem kahvemi içiyor hemde onu izliyordum.Arada sert esen rüzgarla birlikte ağaç dallarını birbirinden ayırıyordu.Tepeden inen güneş ışığı üzerine gelince yüzünü ekşitiyordu.Fazla sevmezdik güneşi.Denize gider hiç yanmadan dönmeye çalışırdık.Koruyucu kremden bembeyaz olur birbirimizle dalga geçerdik.Hatta deniz sefası bizim için eziyet olurdu.Kremden öpemediğimiz zamanlar birbirimizi '' başlıcam tatiline '' deyip isyan etmeye başlardık.


0 yorum:

Yorum Gönder