9 Kasım 2016

Lucifer - Nasıl Bir Hayatın Olmasını İsterdin ?


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.     

Nasıl bir hayatın olmasını isterdin ? deseler kesinlikle Lucifer'in 2. sezon 7. bölüm sonunu açıp izletirdim.Küçük Trixie ile Lucifer'in tatlı atışmaları ve sonrasında Chloe'nin Lucifer'e sarılışı beni baya duygusala bağlattı.O kadar içten bir sahneydi ki eminim izleyenler sıcak aile ortamını farketmişlerdir.

Bu sahneyi diziyi ilk izlemeye başladığım günden beri bekliyordum.Aralarında çok küçük ilerlemeler oluyor sonrasında liseli aşıklar gibi birbirleriyle atışıp duruyorlardı.Nedense bu diziyi kendim ile çok ilişkilendiriyorum.Chloe'nin ağladığı sahne bana dejavu yaşattı.Hem hüzünlendim hemde birbirlerine dahada yakın olmalarına sevindim.

Chloe karakter olarak kendini güçlü göstermeye çalışsa da aslında çok şefkatli, tertemiz bir kalbi var.Lucifer gibi birinin, hatta bizim gibilerinin böyle biri karşısında değer verdiğimiz her şeyi bir kenara atabilir ve sadece onun yanında mutlu olmak isteyebiliriz.Lucifer'in kanatlarından vaz geçip Dünya da Chloe'nin yanında suçla mücadele ettiği gibi düşlediğim tekrar yanımda olsaydı her istediğini yapar değer verdiğim her şeyden vazgeçerdim.Çünkü böyle insanlar kendinden çok sizi ve ilişkinizi düşündüğü için ömürlük severler.



0 yorum:

Yorum Gönder