16 Kasım 2016

Hep Yanımda Kal


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz. 


   Sadece ben mi görüyorum bunu, yoksa sende farkında mısın? Farkındasın da belli mi etmiyorsun? Karşında oturmuş seninle havadan sudan konuşurken, sadece arkadaş olarak bakamıyorum sana.Yine abartıyor muyum sıradan bir buluşmayı? Belkide bahane arıyorum senin hakkında yazmak için.Şunu biliyorum ki seni izlerken gördüklerim sıradan olamayacak kadar güzel ve yazmak için en güzel bahane.

Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama birlikteyken hiç bir tartışma ciddi boyutlara gelemez.Sana olan kırgınlıklarım neredeyse hepsini telafi ettin.Seni biraz kızdırmış olsam da artık kusura bakmazsın.Bunu bilmem gerekiyordu.Seninle geçen bu kadar zamanın ardından son zamanlarda geçirdiğimiz restli kavgalara aslında o kadarda takılmamam gerekiyormuş.Evet küçük bir testten geçtin farkında olmadan.

Belki bu seninle benim aramda zamanla oluşmuş bir davranıştır.Ciddi olup kızman gerektiğini bilirken yüzüme bakıp gülümsemen, bende farklı duygular yaratmıyor değil.Artık her telefon kavgamızda haklısın ama yanımdayken işlerin değişeceğinden emin olabilirsin.Restlerin söylediğin gibi anlık sinirden ibaretmiş.Tamam, söylemiştin.Evet, tekrar tekrar söylemiştin.Haklısın.Benim hatam ama görmem gerekiyordu.

Bacağındaki sıkıntı için doktora gittiğimiz gün, güneş yüzüne her düştüğünde ela gözlerin ortaya çıkıyordu.Gözlerine ilk defa bakmıyorum, sadece sen hatırlamıyorsun.Her ortadan kaybolduğunda unutulmaya yüz tutsa da anılarımız, yinede ben o gözlerini unutamam.

Arkadaşız sonuçta ne kadar mahrum bıraksan da beni seni izlemekten.Gözlerimi kaçırmama sebep oluyor güzel yüzün.3 saniyeden uzun bakmamaya çalışıyorum.Bu ne demek biliyor musun? Aklım reddederken kalbime söz geçirmeye çalışıyorum.Hiç arada kaldın mı böyle? Kalma.Sakın bile bile yenilme bu oyunda kendine.Yorulursun.

Sorun seninle buluşmak olmadı hiçbir zaman.Sorun buluştuktan sonrası? Burada yazar şunu demek istiyor:

Yıllar yılları kovalarken senin hep bir telefon uzağımda oluşun, sevgililerimize rağmen bitmeyen muhabbetimiz, senden ayrılmış olsam da beni rafa kaldırmaman, uzun soluklu kavgalardan sonra hep ilk adımı atman, senin o güzel kalbin ve bitmek bilmeyen gülüşlerin zamanla bende bir iz bırakmış olacak ki karşındayken epey zorlanıyorum.Kız arkadaşımla kavga ederken seninle gülebilmek.Üzgün olduğumu bildiğin ve beni güldürmek için uğraştığın günler hala aklımda.Her biri farklı bir sebep seni sevmek için.Ve bu yazılanlar bir acı çekişin sonucu kesinlikle değil.Aksine senin gibi birinin hep hayatımın içinde olacağını bilmek, hele ki kardeşlerin bile satışına geldiğim şu günlerde beni fazlasıyla mutlu ediyor.Biz ne istersek onu oluruz seninle yeter ki sen hep böyle yanımda kal.

0 yorum:

Yorum Gönder