11 Kasım 2016

Gri Olmak


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz. 


   '' Şu griliği bırak artık.'' diyenlere biraz açıklık getirelim artık.Kesinlikle gök kuşağında olmayan renklerdenim.Ben mat siyahım ama sen gri görürsün.Düzeltiyorum sen beni, ben nasıl görmeni istiyorsam öyle görürsün.Duymak istediklerini söylerim ama gerçekleri bilemezsin.Kendini haklı çıkartır beni söylediklerin ile ezmek istersin, benim bu anı beklediğimi bilmezsin.Beni tanıdığın kadar beni tanımıyorsun.

Kimsenin oyuncağı olmadım.Kimseyi tanımadan yargılamadım.Kimseyi gerçekten sevmeden '' seni seviyorum '' demedim.Kimse için kendimi değiştirmedim.Ben kardeşim dediğim insanları satmadım, direk sildim.Yalan söyleyeni de söylemeyi de hiç sevmedim ama hak edeni istediğim gibi inandırdım.

İnsanlara yukarıdan bakan ukala insanlar ... Dünyada olabilecek bir sürü karakter çeşidi varken neden böyle olmayı seçiyorlar anlamıyorum.Çevreye göre hareket ettiklerinden bu karaktere bürünüyorlar.'' Ben böyleyim. '' demek değil olay sen öyle olmak istediğin için öylesin.Yanındakilerine de bir ömür aynı yatağa yatacak gibi güveniyorlar.

Ben kesinlikle çok yanlış kişilere güvendim.En kral kardeşlerine, yanındayken o tatlı gülümseyişine, bir diğerinin sarılışına ... Biliyorum ki ileride hiç kimse eşimden ve çocuklarımdan daha değerli olmayacak.Onları sevdiğim kadar kimseyi sevmeyeceğim.Aile olmanın SEVDİĞİNLE bir hayat paylaşmanın duygusunu hiç bir arkadaş, kardeş hatta kendi annen, baban bile veremez.

İşte bu yüzden bana güvendiğin kadar doğruları duydun, beni düşündüğün kadar değerliydin.Beni avucunun içinde bildiğin kadar uzaktım sana.Geleceğim de senin olmayacağını düşünüyorsam sen griyi görürsün ama koşulsuz beni olduğum gibi sevseydin siyahı da beyazı da gayet iyi görürdün.

- Griliği anlattığım kadar kendi rengini göreceksin.

0 yorum:

Yorum Gönder