10 Kasım 2016

Eski Bir Kitap


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.


      Geçen günlerde yazdığım '' Olmayacak Bir Hayal '' adlı yazıdan sonra biraz eskilere gittim.Yeni yeni içinde bulunduğum durumun farkına varıyorum.Rüyanın etkisinde öyle kalmışım ki olay platonikliğe bağlamış.Ne kadar göstermemeye çalışsam da balık burcu, duygusal, birazda takıntılı biri olduğumdan geçmişte yaşadığım ve bu günlerde öyle güzel duygular yaşayacak birini bulamadığımdan, fark etmeden eski kitapları karıştırmışım.

Geçmiş ile yaşamak kesinlikle geleceği öldürüyor.Zaman zaman özlemini çektiğimiz anılar olsa da her zaman önümüze bakmak bizim için en iyisi olacaktır.Öyle düşünce yoğunluğu oluyor ki günlük hayatının her anını meşgul ediyor.Neden böyle oldu? Keşke ... Beni düşünüyor mu? vb. gibi sorular kafamızda dönen düşünce yoğunluğuna sebep olarak verilebilir.

Özlemini duyduğunuz kişinin sizde bıraktığı izlerde önemli etken.Uzun bir süre ondan daha iyisinin gelmeyeceğini düşünmek, beni diğer seçenekler karşısında kapalı tuttu.Buna yapılan hata sonucunda kendini cezalandırmada denebilir.Toz kondurmadığım bu süre sonunda, etraflıca düşününce o sevdiğim kız birlikte olduğumuz zamanda kalmış.Artık tamamen başka birisi.

Kimse dört dörtlük değildir.Benimde yaptığım çok yanlışlarım oldu.İstemeden birinin canını acıttıysam özür dilemeye çalışırım ama bitirdiğim bir ilişki kesinlikle keyfi bitmemiştir.Sadece dış görünüşe bakıp da birisiyle çıkmadım.Ne kadar güzel olursa olsun birlikte bir şeyler paylaşabiliyorsam, yani geleceğe dönük hayallerim oluşmaya başladıysa kendimi kaptırmış oluyorum.

Kendimi, güzel yeşil gözlerine kaptırdığım hanfendi hala yazdıklarımdan habersiz.Hayatında sadece ben varken güzeldik.Etrafındaki erkekler ve üniversite ortamı çoğalınca haliyle ilişki diye bir şey kalmadı.Bende eski kitabımı tekrar yerine koyuyor bu konuyu da burada kapatıyorum.

- Bitmiş bir ilişkide haklı taraf yoktur.Kaybetmiş iki kişi vardır.

0 yorum:

Yorum Gönder