7 Temmuz 2016

Güneş Doğdu


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.



Konuya nerden başlıcamı bilmiyorum.Aslında konu yok.Düşünceler var biraz.Aslında baya bir var.Az önce fark ettim.En son The White Buffalo dinliyordum.Dinlediğim şarkının üzerinden 4 şarkı geçmiş.Öyle bir duvara kitleniş öyle bir düşünce yoğunluğu yani.Bu hallerimi sevmiyorum.

Aslında bu sayfayı doldurmak yerinde gidip uyusam iyi olucak.Ama yazasım var.Biraz olsun rahatlatıyor bir yerde.Rahatlıcak ne varsa amk.Sanki dünden farklı.Sanki bugünde 10 dan fazla bakmadım profillerine.Ara sıra unutum yoluma baksam da bazen öyle bir takılıyorum ki.. Ne yazmış ne yapmış sanki post atmasını bekler gibi takipteyim.Anasını siktimin sosyal medyası.

Olum benim gibi sevmeyin valla bak.Ayrıldıktan sonra birini iki kat daha fazla sevmeyin.Bilerek ayrılmayın.Seviyorsanız o sizden ayrılana kadar bekleyin.Ottan boktan kafanızdaki sikik düşüncelere kapılıp sevdiğiniz birini bırakmayın.Bırakırsanız da gelin beni bulun bira içelim amk.Yalnızlık güzel ama dünyada bu kadar insan olmasına rağmen yanınızda bu kadar kişinin olmasına rağmen sadece onun olmayışı çok koyuyor.


Unuturum demekleme olmuyor.Durduk yere fotoğrafına bakıp gülümsetiyor seni.Hadi bak binlerce fotoğrafa aynı duyguyu yaşatacak mı sana ? Yanından bile geçmez.Yazdıklarından bin bir anlam cıkartıyorsun.Acaba kimi düşünerek yazdı kime yazdı kiminle konuşuyor ulan bu orospu çocuğu nerden çıktı diyorsun kendi kendine.


Bir şarkı çalıyor içinden geçenlerin hepsini söyle ve sonra olmayacağını bir daha sana sarılmayacağını bir daha seni sevmeyeceğini öpmeyeceğini kokusunu hissedemeyeciği bir kerede ondan duy bitir kafanda diyor.Güzel diyor da oda gelmez bize.Olacak olsaydı şuan yanında olurdu zaten.En azından özlediğini hissederdin diyorsun ve yazmaktan kaçıyorsun.Kısaca o işte yatıyor bir yerde.


Peki ne olacak amk.Hep böyle devam mı ? Sabah öğlen akşam takipte kalıcaz evlenip çocuklarını nasıl büyüttüğünü mü izyeceğim.Bu aşk olayları çok boktan olum.Sevginin bu hali hele bom bok bir durum.Normal biri ayrıldığı birini unutur.Bende unuturDUM.Özgürlüğü seven kısıtlanmaya gelenmeyen biri olarak yalnızlık hoşuma gider ama geldiğimiz son noktaya bak.Hayat altın vuruşunu yaptı resmen.


Birini unutmanın birini hayatından çıkarmanın bu kadar uzun süreceğini hiç düşünmemiştim.Benim gibi biri için tek hata yeter birini silmeye.Hiç bir hatası olmayan biri olmasına rağmen o video kaydından sonra silmem lazımdı.Kafamdan siktiri çekmem lazımdı.Gel gör ki bunun birlikte 7. paragraftayız.


Son durum şu ki seni çok özlesem de güneş doğdu gecenin sonuna geldik.

0 yorum:

Yorum Gönder