2 Mayıs 2016

Gelsene


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.


" Üşüdüm sarılalım mı ? " desem açar mısın kollarını ? Bir küçük adım geri getirir mi tekrar seni bana ? Tadım tuzum yok bu aralar.Hadi gel de hayatım da siyah ve beyazdan daha farklı renkler olduğunu hatırlayayım.Ben batırdım kabul ama gel de toparla şu aramızda ki dağınıklığı.Hiç mi şansım kalmadı şimdi benim ? O kadar kalabalığın içinde yalnız kaldım.Hatırla işte hatırla ..

Üşüyorum yalnız hala.Gel de Güneş ol şu buz tutmuş hayatıma.Hem ısıt hemde gecelerimi aydınlat.Bak günün 24 saati lazımsın.Anlasana artık sensiz olmadığını.Çok zaman kaybettik.Başlamak lazım bir yerden.Ben başladım bir kaç defa olmadı.Eksik büyük olunca rayına oturmadı hayatım.Sen anlarsın beni.Tabi hala aklına geliyorsam.

                                                                                                                                        2.5.2016


0 yorum:

Yorum Gönder