7 Nisan 2016

Nasılsın ?


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.



Beni ne olarak görüyorsunuz bilmiyorum.Hatta neye göre tekrar gelebiliyorsunuz.Sadece öylesine aklına gelip yazmak mı ? Hani bir anda durup dururken ? Sormazlar mı kızım " Neden şimdi " diye.Sen sırra kadem bas sonra o kadar boşluğu bir " Nasılsın " sığdır.Sanki sen sordun diye nasıl olduğumu anlatacağım sana.Öz güven mi ego mu bilemiyorum bu sizdeki ama bende değişmeyen bir şey varsa " Çizgimden bir kere çıktıysan hayatımdan çıkarsın." olayı.

" Senden sonra iyiydim. " diyemedim gönlüm el vermedi ama denk gelirlerse bu yayına üstüne alınabilirler.Geliş sebepleri de hep aynı.Şu yaşadıkları büyük aşk bitmiş kendilerine egosunu tatmin edecek birini veya kafasında ki sorulara cevap aramak için geliyorlar.Anlayacağınız beni eskisi gibi kendilerine yakın sanıp geliyorlar işte.

İlişkileri arasında yaşadıkları sorunlara hem gülüyorum hemde dejavu yaşıyorum.Yaşadım çünkü.Hatta doğru kararı verdikleri için çocukların ellerini sıkasım geliyor.Kendilerini anlasınlar diye suçlu olanı göstermeye çalışıyorum. " Sende onun gibi düşünüyorsun.. " , " Seninle de yaşadık bunları... ", Sende sende sende diye gidiyor.Ulan kodumun kızı bir kere o beynini kullan hem ben hemde bu çocuk senin bu harlem shake davranışlarından sıkılıp yolu vermişiz daha neyini anlamıyorsun.

Ulan erkek basit canlı kendimden biliyorum.Hele ki bir de seni seviyorsa bir sarılışın bir gülüşün bir fotoğrafın onu fazlasıyla mutlu eder.Küçük şeylerle mutlu olabiliyoruz büyük bir beklentimiz yok sevsin yeter diyoruz yanımızda olsun yeter diyoruz.Sınırımız çizgimiz belli anlayacağınız.Sen gelip bu sevgiyi değeri piç edersen bu verilen yollara alış güzelim.

Sayelerinde duruldum.Bir teşekkür etmek lazım aslında.Az uğraşmadık zamanında.Aşk dedik işte lise ve sonrası sevdik de sevdik.Hepsi geldi geçti.Son zamanlarda bana yapılan psikolog muamelesine kapak amaçlı yazmadan geçemedim.

Bir kızın dış güzelliği bel altını tetiklerken artı olarak hem zeki hemde güzel bir karakteri varsa rakı masası kurdurur.En azından zeki gibi gözükün de arkamıza dönüp baktığımız da " ulan ben bunu mu sevdim. " deyip utanmayalım.


0 yorum:

Yorum Gönder