25 Nisan 2016

Bir Anda


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.

Ortam güzeldi.Masada muhabbet tadında, yanında da yağmur sesiyle birlikte senkronize olmuş canlı müzik.Haftanın yorgunluğunu atıyoruz işte her hafta sonu olduğu gibi.Bir nevi önümüzdeki haftaya hazırlık.Ne güzel gülüp eğleniyorduk kafamızı dağıtıyorduk.

Sonra arka masada bir hareketlenme oldu.İki tane güzel hatun geldi geçti yanımızdan oturdu önümdeki masaya.Sanırım girişin yanından yağmur fazla geldi.Her neyse tam o esnada da arkadaşın telefonunun şarjı biteceği tuttu.Bizde yan masaya geçtik.Hatunların çaprazında kaldık.

Olayın gelişmesine bakar mısın ? Söylenen şarkılara eşlik ediyorum bir taraftan.O zamana kadarda hiç kızlara dönüp bakmadım.Hani fark ederse öküz konumuna düşmemek için.Neyse mırıldanırken şarkıları bir ara gözüm takıldı.Hayat benimle dalga geçiyordu sanki.

Kısa saç, minyon, yeşil gözler, konuşması ses tonu sanki onun klonu.Bir anda baktı.2 saniye çok değil.Küçük bir tebessümünü görebildim o anda.Ne kadar gözlerimi ayırmak istemesem de çevirdim kafamı.

Aklın oyunu kalbi de yanılttı.İnsanın ruh hali bir anda böyle değişiyormuş demek ki.Masadaki muhabbeti duyamıyordum artık.Aklım bu benzerlik karşında karışmıştı.Duyabildiğim kadarıyla onun konuşmasını dinliyor sigaranın külünü dökmek için kafamı çevirdiğimde bakmamaya çalışsam da gözlerimi alamıyordum.O anlarda arka arkaya yaktığım 3. sigarada  bir " olum napıyorsun " tepkisi aldım tabi.

Sonrasında bir kaç kez daha fark etti.Ama öyle " lan bu bana neden bakıyor " değilde konuşurken gözlerini arkadaşından ayırıp tebessümünü benimle paylaşır gibi gibi." Baksana yağmur çok yağıyor. " Evet yağmur bir benim tarafımda çok yağıyordu zaten :)

Solmuş resmine bakmıştım sanki.Eskimiş ama baktığımda o güzel hisleri tekrar yaşatan.Resimlerde yanındaydım zamanı bir saniyeliğine durdurmuştuk.Solmuş da olsa o zaman diliminde mutlu olarak kalmıştık.Ama orada o zaman diliminde kalmıştı her şey.Aradan 1 buçuk yıl geçse de hayat benzerlerini karşıma çıkarmaya devam ediyordu.

Ben profiline bakmamak için seni engellediysem de, başka kızlarla kafa dağıtmaya çalışsam da, hatta birileriyle yatsam da hayat bütün uğraşlarımı bir anda alt üst etmeyi başardı her zaman olduğu gibi.

Bugün seni tekrar geri istedim.Bu gece senin resimlerine tekrar baktım.Senin benzerinin anısını bu ucuz blog sayfasında ayrıntısıyla beraber yazdım.Belki bu gece seni biraz özledim.

Ama yarın güneş doğduğunda sen yine bu gecede kalacaksın.


0 yorum:

Yorum Gönder