15 Mart 2016

Farkındalık





Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.


Uzun zamandır yaptığım hataları sorguluyordum.Tüm ilişkilerimde kendimi suçlu buluyor keşkelerle gecenin sonunda uyuya kalıyordum.Lakin her bitirdiğim ilişki olması gerektiği gibi olmadığından bitmişti.Yani uzun ömürlü olmayacaksa zorlamanın da bir anlamı olamaz sonuçta.

Genciz daha iyi ilişkilerimiz illaki olacak.Bugün olmazsa yarın ama elbet bir gün aradığımız Emma Morley'i bulacağız.Hatta hayvan gibi de mutlu olacağız.Kesin bir tarih verilemez hayatın ne getireceğini bilemiyoruz.Umudu kaybetmemeliyiz ama hayatın her önümüze çıkardığına da " işte beklediğim kişi " diyemeyiz.

Eskiye dönemeyiz hatta dönmemeliyiz.Ne kadar pişmanlık yaşadığım anlar olsa da benim ilişkilerim genellikle tek porsiyonluk olmuştur.Arkadaşlıklarım, insanlara verdiğim değer, güven vb. de buna dahil.Bir kere bittiyse bitmiştir.İlişkideki problemleri çözmek için alternatif aramaya gerek yok.

Bitirdiğin ilişkinin yan etkileri bir süre sonra ortaya çıkabiliyor.İç ses sürekli kendini suçlamanı sağlıyor işte biliyorsun bu durumları.Aslında ilişkinin neden bittiğini de biliyorsun gerçek suçlu hala orada ama aranızda geçenler, anılar veya ona ait en ufak bir şey onu hatırlatıp özlemeni sağladığı için düşüncelere dalmanı sağlayabiliyor.Her düşündüğünde " yapmamalıydım. " lar çoğalıyor.

Bununda bir süresi yok.Hayatın getirdikleri, yaşanılmışlık, anılar, sende bıraktığı izler, karakterin ve karakteri vb. gibi durumların toplamı hayatının belli bir kısmının ağzına sıçar.Hayata kaldığın yerden devam etmek biraz zaman alıyor.Yani sen öyle sanıyorsun.

Bu söylediklerimin hepsi Farkındalık Kavramı'ndan ibaret.Farkına vardığın zaman anlıyorsun ki sen yapman gerekeni yaptın ve bitti.Bu kavram öyle güzel ki geçmişe ait ne varsa geçmişinde kalmanı sağlıyor.İyisiyle kötüsüyle ama GEÇMİŞİNDE.

Benim bunları yazmamı sağlayan, tekrar bir şeyler hissetmemi sağlayan, doğum günüme saatler kala gördüğüm yem yeşil gözleri sayesinde gerçekleşti.Yukarıda dediğim gibi hayatın karşımıza ne zaman ne çıkaracağını bilemiyoruz.Anlıyorsun ki hayat geçmişinden ibaret değil yarınlarında her zaman bir ışık olacak.

Ve şimdi ben iki gün öncesine kadar geçmişime bakarak " yapmamalıydım. " dediğim ve pişman olduğum her şey için pişmanım.Geçmişimdeki tüm yaşanılmışlık bana yeniden bir şeyler hissetiren o kişinin karşısın da tamamen değersiz.

Belki oluru yok ama o hissettirdikleri her şeye değer..


0 yorum:

Yorum Gönder