27 Şubat 2016

Koskoca Dünya'da İkimiz Kalsak


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.



Koskoca Dünya'da ikimiz kalsak beni gördüğüne üzülürdü.Hatasız kul olmaz derler ya bizde hatalar yaptık.Geri dönüşü olmayan geçmişin güzel anılarını yarınlara taşıyamayacağımız hatalar.Öyle büyük hatalar ki zaman geçtikçe bir çok konuda hissizleştiren...



Sevgi neydi? Aşk karşılıklı mı olmak zorundaydı?Neden birini severken bir başkasını sevmeye kalkışıyoruz ki... Gençlik deyip geçmemek lazım.Diyenlere de aldırış etmeyin zaten.Hele ki derdinize yenik düşüp sağda solda anlatmayın.Ne size bir faydası olur nede anlattığınız sizi tam olarak anlar.Yaşayan bilir yaşayan çeker cezasını...

Geçmişe gidemiyoruz.Gidebilsek öyle bir sarılırdım ki. " ah ulan " ...Aşk olayları adamı fazla melankoli yapar.Fazlasıyla yorar.( Örnek Şekil A'da Görüldüğü Gibi. ). Bir de geceleriniz karışmışsa Dumana yerden yere vurur.

Yalan yok sevdik.Bazen unutmak için sevdik.Bazen seviyor diye sevmeye çalıştık.Takıntı yaptık bizi sevene kadar sevdik.Yeri geldi sevgilisini karşımızda anlatırken sevdik.Sevgilimiz olmasına rağmen
de sevdik.( Lükse Bak ).

Ulan önümüze geleni sevmişiz de bizi gerçekten seveni eksik sevmişiz.Zaman akıp geçer sonra anlarsın da gemi limandan ayrılmış olur.Elin de kalır arşivlenmiş fotoğraflar bakar durursun.Bazıları içine atar bazılar umutlara bel bağlayıp dönmesini bekler.Gidenin dönmesi kalanın umurun da olmaz ki.Sen bir kere yarım bırakmışsın şimdi daha çok sevsen ne olacak ?

Şimdi iki kere yarım bırakmış üstüne farklı şekillerde üzmüş biri olarak " keşke gelse " diyorum.( Cesarete bak ).Birde o gelicek.Nah gelir. Aşkın tek boyun eğdiği gurur.Hali hazırda epeyce de olunca bende varsa da sizlerde.Bu iş olmaz.

Olsa bile yüzüne nasıl bakarım.Ben sadece ilişkiyi batırmadım.İlişkide yaşanılan her anıyı, gidilen her sinema salonunu, elini tuttuğum her sokağı, sahilde sarılıp baktığımız denizi, aramızda yaşanılan her güzel olayı batırdım.

Tüm bunlara rağmen beni tekrar sevecek ..?

" Koskoca Dünya'da İkimiz Kalsak Beni Gördüğüne Üzülürdü. "

0 yorum:

Yorum Gönder